Zestaw serwisowy filtrów oleju paliwa powietrza Bizon SW400
Zastosowanie: BIZON Z056,BIZON Z-056,BIZON Z058, BIZON Z-058,BIZON REKORD,BIZON SUPER,SW400,SW266
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Zestaw serwisowy filtrów oleju paliwa powietrza Bizon SW400
Zawartość zestawu
- PW804 Filtr paliwa
- PM805 Filtr paliwa
- OM504 Filtr oleju
- AR200 Filtr powietrza
Zastosowanie: BIZON Z056,BIZON Z-056,BIZON Z058, BIZON Z-058,BIZON REKORD,BIZON SUPER,SW400,SW266
Wymiary
Filtr oleju OM504
- Wysokość: 227 mm
- Średnica zewnętrzna: 80 mm
- Średnica wewnętrzna Max: 21 mm
- Średnica wewnętrzna Min: 13 mm
Filtr paliwa PW804, PM805
- Wysokość: 115 mm
- Średnica zewnętrzna: 65 mm
- Średnica wewnętrzna Max: 13,5 mm
- Średnica wewnętrzna Min: 13,5 mm
Filtr powietrza AR200
- Wysokość: 193mm
- Szerokość: 232mm
- Średnica wewnętrzna Max: 182mm
- Średnica wewnętrzna Min: 182mm
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku