Filtr oleju silnikowego John Deere RE504836 Oryginał
Stosowany głównie do forwarderów, koparek, kombajnów, ciągników.Zostały zaprojektowane pod kątem ochrony układów hydraulicznych przez zużyciem się podzespołów i gwałtownymi zmianami natężenia przepływu oleju hydraulicznego.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Filtr oleju silnikowego John Deere RE504836 Oryginał
Stosowany głównie do forwarderów, koparek, kombajnów, ciągników.Zostały zaprojektowane pod kątem ochrony układów hydraulicznych przez zużyciem się podzespołów i gwałtownymi zmianami natężenia przepływu oleju hydraulicznego.
Mają za zadanie oprócz zatrzymywania zanieczyszczeń zapobiegać także przed uszkodzeniami spowodowanymi obecnością szlamu i kwasów. Wymiana: co 100, 500* godzin. Potem co 500 godzin.
(*Okres między-obsługowy wynosi 250 godzin, jeśli nie jest używany olej John Deere PLUS-50 i filtr John Deere).
Specyfikacja:
- wysokość: 150,88mm,
- średnica zewnętrzna: 92,96mm
- waga: 0.73kg
Pasuje do serii:
- 5080G, 5080GF, 5080GV, 5080M, 5080R, 5090GF, 5090GV, 5620, 5720, 5820
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.