Dmuchawa elektryczna Stiga SBL 2600 E
STIGA SBL 2600 to elektryczna dmuchawa do liści, której można także używać jako odkurzacza.
Jest zasilana szczotkowym silnikiem o mocy 2600 W zapewniającym doskonałą wydajność i niezawodność, znacznie lepszą niż standardowe dmuchawy do liści o prędkości powietrza 420 m/s. Niski poziom drgań i hałasu pozwala na długi czas użytkowania i komfortowe oczyszczanie trawnika.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Łatwy w obsłudze zestaw dostarczony z maszyną umożliwia użycie dmuchawy do liści SBL 2600 jako odkurzacza: metalowy nóż z funkcją mulczowania dokładnie rozdrabnia zbierany materiał i zbiera go do 45-litrowego pojemnika.
- Funkcja rozdrabniania liści
- Funkcja odkurzacza
- w zestawie worek o pojemności 45 l
Zalety
- Dmuchawa elektryczna o lekkiej konstrukcji idealnie nada się do sprzątania otoczenia w Twoim domu
- Miękki, ergonomiczny uchwyt sprzyjający dłuższej pracy
- Reguluj siłę podmuchu w zależności od potrzeby
- Wyposażona w nóż z funkcją rozdrabniania liści
Specyfikacja techniczna
SILNIK
- Silnik Szczotkowy
- Moc znamionowa silnika 2600 W
- Maksymalna wydajność turbiny 7 m³/min
- Maksymalna prędkość powietrza 92 m/s
SYSTEM PRACY
- Przepustowość wydmuchu 420 m³/h
WYPOSAŻENIE
- Pojemność worka odkurzacza 45 L
- Funkcja ssąca Tak
- Miękki uchwyt Tak
- Zestaw odkurzający W komplecie
- Szelki Pojedyńcze
WYMIARY CAŁKOWITE
- Wielkość opakowania 530 x 285 x 390 mm
- Waga 4 kg
WIBRACJE I POZIOM HAŁASU
- System antywibracyjny (AVS) Nie
- Poziom wibracji 1,7 m/s²
- Poziom hałasu 98 dB(A)
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.