Świeca żarowa 11V M12x1,25 z przewodem 200-KHD
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

74 815 60 17

74 815 48 71

Świeca żarowa 11V M12x1,25 z przewodem 200-KHD

Pasuje do:

Class / Renault, Deutz Fendt, Hurlimann, Lamborghini, Same

89,00 zł (brutto) 72,36 zł (netto)

Najniższa cena produktu 89,00 zł z dnia 06.10.2025

block zapytaj o dostępność
help_outlineZapytaj o produkt
Świeca żarowa 11V M12x1,25 z przewodem 200-KHD

Świeca żarowa 11V M12x1,25 z przewodem 200-KHD

Pasuje do:

Class / Renault, Deutz Fendt, Hurlimann, Lamborghini, Same

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Numery porównawcze:

  • 01180131
  • 01180898
  • 01182264
  • 11 721 651
  • 11721651
  • 1180131
  • 1180898
  • 1182264
  • 5013-721-651-520
  • 5013721651520
  • 90004370
  • F119.200.170.010
  • F119200170010
40610
Nowy

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.

Zwrot / Reklamacja Online

Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.

Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.