Reklamacje i zwroty

Gwarancja

Części zamienne, jeśli producent nie wskazuję inaczej, obejmuję 12-miesięczny okres gwarancji. W przypadku gotowych urządzeń prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji znajdującymi się na karcie gwarancyjnej.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na górze strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz pismo reklamacyjne w formie papierowej prosimy przesłać na adres: ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz formularz zwrotu towaru w formie papierowej prosimy przesłać na adres: ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.

3. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.